مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-23اقتصادي

پایان هفته بارانی خراسان جنوبی و هشدار به زرشک کاران


با توجه به این که هواشناسی هشدار سطح زرد برای پایان هفته خراسان جنوبی به واسطه فعالیت توده های ناپایدار جوی صادرکرده است به طور حتم باید زرشک کاران مراقب باشند تا زحمت کشید دوساله آن ها در بارندگی ها ی پایان هفته خسارت نبیند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ فصل فصل کار و تلاش و برداشت یکتا محصول جهانی خراسان جنوبی (زرشک) است و اغلب زرشک کاران به واسطه نداشتن مکان مناسب برای خشک کردن زرشک یاقوت های سرخ را این روزها در فضای سرباز خشک می کنند و در برخی از نقاط هم خشک کردن زرشک در خرمن های انجام می شود.

با توجه به این که هواشناسی هشدار سطح زرد برای پایان هفته خراسان جنوبی به واسطه فعالیت توده های ناپایدار جوی صادرکرده است به طور حتم باید زرشک کاران مراقب باشند تا زحمت کشید دوساله آن ها در بارندگی ها به آن خسارت وارد نشود.

هواشناسی هشدار سطح زرد برای خراسان جنوبی با توجه به فعالیت توده های ناپایدار جوی از عصر چهارشنبه تا اواخر وقت پنج شنبه در استان  صادر کرد.

براساس این هشدارنوع مخاطره ای که استان با روبه رو خواهد بود وزش باد موقت در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در نقاط مستعد و کوهپایه ای، احتمال بارش تگرگ و برخورد صاعقه وکاهش محسوس دما در منطقه از پنج شنبه تا صبح جمعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بارانی خراسان جنوبی و هشدار به زرشک کاران

پایان هفته بارانی خراسان جنوبی و هشدار به زرشک کاران