مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-17سياسي

دعوت از موزیسین های ایرانی برای اجرا درباره غزه در سوریه


وزیر فرهنگ سوریه با اعلام آمادگی برای توسعه همکاری های مشترک فرهنگی در حوزه مقاومت با ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت پیشگام بوده است.

- وزیر فرهنگ سوریه با اعلام آمادگی برای توسعه همکاری های مشترک فرهنگی در حوزه مقاومت با ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت پیشگام بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه اجلاس فرهنگی بین المللی سنت پترزبورگ که صبح امروز، 26 آبان ماه با حضور وزرای فرهنگ و نمایندگانی از 41 کشور جهان از جمله ایران برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و لبانه مشوح، وزیر فرهنگ سوریه دیدار و گفت وگو کردند.

برگزاری نمایشگاه و نشست شعرا درباره غزه و مقاومت در این دیدار که غلامرضا منتظری، معاون کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، محور سخنان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همکاری های مشترک فرهنگی در حوزه مقاومت از جمله برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و برگزاری نشست شعرای دو کشور درباره غزه و مقاومت بود.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور نیز حمایت از گروه های سرود تولیدکننده اثری جدید درباره جنایات رژیم صهیونیستی را ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از موزیسین های ایرانی برای اجرا درباره غزه در سوریه

دعوت از موزیسین های ایرانی برای اجرا درباره غزه در سوریه