مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-03فرهنگي

زنگ آغاز جشنواره امیرجاهد به صدا درآمد


پنجمین جشنواره موسیقی امیرجاهد صبح روز پنجشنبه 11 آبان ماه در برج آزادی تهران با همراهی هیات داوران متشکل از هادی منتظری، مظفر شفیعی، داوود یاسری، - آذر هاشمی، مهرداد کریم خاوری و بهنام وادانی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدا بهنام مساح بیدگلی (دبیر اجرایی جشنواره) ضمن خیرمقدم به مهمانان و داوران جشنواره، گزارشی کوتاه از چند دوره گذشته ارائه کرد و سپس به معرفی شرکت کنندگان پرداخت.

اجراهای روز نخست با بخش موسیقی کوبه ای آغاز شد و به ترتیب گروه نوای جان به سرپرستی ملیکا قناتی در رده سنی الف، گروه آوینا در رده سنی ج به سرپرستی سیده مریم گل سرخی زاده، گروه آوای سیمرغ در رده سنی ب به سرپرستی حمید ابوالحسنی، گروه آوین در رده سنی ب به سرپرستی سیده مریم گلسرخی زاده اجرای خود را به صحنه بردند.

در ادامه در بخش گروه نوازی سازهای کلاسیک ایرانی و در فرم های رایج دونوازی، سه نوازی، وغیره به ترتیب گروه آوا به سرپرستی الهه زندی، گروه سرو آزاد به سرپرستی محمد طریقت، گروه سایه ها به سرپرستی پرستو تیوراد (محمد طریقت)، گروه چهارمضراب به سرپرستی محمدیاسین حاتمی، گروه خلاصه جنون به سرپرستی رامین شاهین کار و گروه همنوازان فرهنگ و هنر متشکل از دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 به سرپرستی فرهاد ابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز جشنواره امیرجاهد به صدا درآمد

زنگ آغاز جشنواره امیرجاهد به صدا درآمد