مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-01اجتماعي

همایش استانی امداد و نجات حیات وحش در تربت حیدریه برگزار شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از برگزاری همایش استانی امداد و نجات حیات وحش و به کارگیری سلاح بیهوشی، آشنایی با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی در تربت حیدریه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از برگزاری همایش استانی امداد و نجات حیات وحش و به کارگیری سلاح بیهوشی، آشنایی با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی در تربت حیدریه خبر داد.

مهدی اله پور امروز، دهم آبانماه در حاشیه سفر به شهرستان تربت حیدریه در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این همایش یک روزه به صورت تئوری و عملی مخصوص کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، افزود: در قسمت عملیاتی این رزمایش اعضاء حاضر در این دوره، مواردی همچون اجرای پست های قرنطینه ای، آموزشی، ضدعفونی، نمونه گیری و عملیات زنده گیری پستانداران را به صورت میدانی آموزش دیدند.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه محیط بانان در صف اول حفاظت از حیات وحش و تنوع زیستی و دیده بانی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان قرار دارند و نیز در هنگام مواجهه با تلفات حیات وحش و حوادث طبیعی و تهدیدات زیستی نیاز به واکنش سریع و عملی و اعلام سریع گزارش تهدید به مراجع ذیصلاح را دارند، این دوره به منظور افزایش توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش استانی امداد و نجات حیات وحش در تربت حیدریه برگزار شد

همایش استانی امداد و نجات حیات وحش در تربت حیدریه برگزار شد