مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-27سياسي

مصلی همدان باید تعیین تکلیف شود/خون کودکان فلسطینی فرعونیان را غرق خواهد کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: مصلی همدان جزء بیت المال بوده و باید این پروژه توسط مسئولین هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: مصلی همدان جزء بیت المال بوده و باید این پروژه توسط مسئولین هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی جمعه 5 آبان در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته همدان، اظهار کرد: احداث و تکمیل پروژه مصلی همدان دارای راهکار بوده و این راهکارها را به مسئولین گفته ایم و همت مسئولین را می طلبد ضمن اینکه کمک خیرین و مردم نیز در این رابطه از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر حسینیه امام همدان نیازمند بازسازی است و اگر بازسازی نشود شرایط مناسبی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به بحث جنگ حماس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نظام سیاسی دنیا همواره دم از حقوق بشر زده است و سازمان های بین المللی و بشری همواره خود را پشتوانه بشریت می دانند اما امروز پشتوانه کودک کشی و ظلم شده اند و در مقابل این ظلم مهر سکوت بر لب زده اند.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: سالهاست که جمهوری اسلامی مدعی است که این شعارهای سازمان های بین المللی و بشری توخالی است و 44 سال است که جمهوری اسلامی ادعا می کند شعار حقوق بشر توسط سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلی همدان باید تعیین تکلیف شود/خون کودکان فلسطینی فرعونیان را غرق خواهد کرد

مصلی همدان باید تعیین تکلیف شود/خون کودکان فلسطینی فرعونیان را غرق خواهد کرد