مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-25سياسي

درآمد حاصل از مزایده در برابر هزینه های مقابله با مواد مخدر، ناچیز است


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با اشاره به مزایده خودروهای توقیفی گفت: اموالی که حاصل از جرم (قاچاق مواد مخدر) بوده، - ایسنا/کرمان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با اشاره به مزایده خودروهای توقیفی گفت: اموالی که حاصل از جرم (قاچاق مواد مخدر) بوده، به مزایده می رود و هدف ما بحث درآمدزایی نیست زیرا هزینه های ناشی از قاچاق مواد خیلی بیشتر از درآمدی است که از این مزایده ها بدست می آید.

محمد زارعی صبح امروز سوم آبان ماه در مراسم آغاز برگزاری مزایده فروش خودروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر در کرمان با اشاره به پیروزی های محور مقاومت اظهار کرد: شهدای غزه مظلوم ترین شهدای این دوره هستند.

او بیان کرد: امروز محور مقاومت با نگاه و آموزه های سردار سلیمانی توفیقات بزرگی بدست آورده است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: متاسفانه امروز مواد مخدر به عنوان یکی از بزرگترین و اساسی ترین چالش ها در دنیا مطرح است و در دنیا حدود 300 میلیون نفر سوء مصرف مواد دارند.

او بیان کرد: هدف اصلی این بلیه عظیم، نیروهای جوان، کارآمد و مولد است و هزینه های که تولید می کند قابل مقایسه با هیچ هزینه دیگری نیست و متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد حاصل از مزایده در برابر هزینه های مقابله با مواد مخدر، ناچیز است

درآمد حاصل از مزایده در برابر هزینه های مقابله با مواد مخدر، ناچیز است