مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-31سياسي

دوپینگ فرهنگی چطور شکل می گیرد؟/ همه کُنش ها فرهنگ پایه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست «گپ سوره» با موضوع «قیام در شهر» و با گفت وگویی درباره «الگوی کُنش سیاسی انسان انقلاب اسلامی» در خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

- روح الله رشیدی معتقد است در عرصه فرهنگ بدون امتداد اجتماعی نمی توان به ساحت قدرت نزدیک شد؛ بنابراین اصلاح گری صورت نمی گیرد و اتفاقی که رقم می خورد، فرآیندی دوپینگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست گپ سوره با موضوع قیام در شهر و با گفت وگویی درباره الگوی کُنش سیاسی انسان انقلاب اسلامی در خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

در این نشست محمدصادق شهبازی، عباس بازدار، روح الله رشیدی، محمدامین سلیمی و سیدعلی سیدان به عنوان میزبان و کارشناس حضور داشتند.

  سیدعلی سیدان در مقدمه، با بیان اینکه برخی از موضوعات مهم و اساسی مجله سوره را در قالب گعده به بحث و گفت وگو خواهیم گذاشت سپس هدف نشست فوق را نوشتن یک روایت از میدان سیاست دانست و گفت: بحث مان این بود که در میدان سیاسیت باید چه کنیم و روایت ما باید متمرکز بر چه چیزی باشد.

گفتیم بر نقاط آینده داری که در فضای انقلاب اسلامی به جنبش در آمدند و به تعبیری ذره هایی که قیام کردند و به جنبش درآمدند که آینده در میدان سیاست از آن این هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوپینگ فرهنگی چطور شکل می گیرد؟/ همه کُنش ها فرهنگ پایه است

دوپینگ فرهنگی چطور شکل می گیرد؟/ همه کُنش ها فرهنگ پایه است