مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-01اقتصادي

آغاز عملیاتی سد گورانسراب خلخال پس از 10 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدحامد عاملی در سفر به شهرستان خلخال، ضمن بررسی میدانی پیشرفت پروژه سد معیشتی گورانسراب در این شهرستان اظهار کرد: - استاندار اردبیل گفت: پروژه سد معیشتی گورانسراب خلخال بعد از 10 سال از بلاتکلیفی خارج و با تامین اعتبارات، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدحامد عاملی در سفر به شهرستان خلخال، ضمن بررسی میدانی پیشرفت پروژه سد معیشتی گورانسراب در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت سد های معیشتی در پیشرفت کشاورزی و اقتصادی منطقه تکمیل سد های معیشتی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا طی ماه های گذشته سد معیشتی بلیل در شهرستان خلخال به بهره برداری رسید.

استاندار اردبیل همچنین گفت: در صورت مناسب بودن شرایط جوی، به زودی یک سد معیشتی دیگر در شهرستان خلخال به بهره برداری می رسد و تلاش می شود تا پایان دولت سیزدهم، بهره برداری از 3 سد معیشتی دیگر در این شهرستان آغاز شود.

عاملی امروز همچنین در جریان بازدید از پروژه تونل الماس در جاده اسالم به خلخال با اشاره به آغاز عملیات حفاری و احداث راه های دسترسی این تونل گفت: تامین منابع مالی پروژه تونل الماس را در جریان سفر دوم رییس جمهور به استان جزو پروژه های اصلی و محوری پیشنهاد خواهد شد ضمن اینکه از سایر ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیاتی سد گورانسراب خلخال پس از 10 سال

آغاز عملیاتی سد گورانسراب خلخال پس از 10 سال