مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-30فرهنگي

11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره زنده یاد جعفر والی!


کارگردان مستند «یک حضور» عنوان کرد که 11 سال در انتظار اکران این مستند بوده است و علیرغم همه همکاری هایی که برای پخش این مستند از تلویزیون انجام شده، - 11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره زنده یاد جعفر والی! کارگردان مستند یک حضور عنوان کرد که 11 سال در انتظار اکران این مستند بوده است و علیرغم همه همکاری هایی که برای پخش این مستند از تلویزیون انجام شده، این فیلم اجازه پخش از تلویزیون نگرفته است.

کارگردان مستند یک حضور عنوان کرد که 11 سال در انتظار اکران این مستند بوده است و علیرغم همه همکاری هایی که برای پخش این مستند از تلویزیون انجام شده، این فیلم اجازه پخش از تلویزیون نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و پنجمین نشست مستندات یکشنبه که در سینماتک خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، به اکران و نقد و بررسی فیلم یک حضور که مستندی درباره جعفر والی (هنرمند فقید تئاتر و سینما) است و با کارگردانی مجتبی سعادت در سال 1391 ساخته شده، اختصاص داشت.

  این مستند با حضور مجتبی سعادت، کارگردان این اثر و آنتونیا شرکا، منتقد سینما شامگاه یکشنبه هفتم آبان برگزار شد.

مجتبی سعادت که فیلم یک حضور را درباره زنده یاد جعفر والی، هنرمند باسابقه تئاتر و سینما ساخته، افزود: سال 94 که خبر فوت آقای والی را شنیدم، با شبکه مستند تماس گرفتم و گفتم حاضرم این فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره زنده یاد جعفر والی!

11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره زنده یاد جعفر والی!