مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-31سياسي

نیاز به تدوین نقشه راه برای سلامت روان جامعه داریم


رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز با اشاره به تأثیر مسائل سلامت روان در جامعه گفت: ما نیاز داریم که برای حوزه سلامت روان جامعه یک نقشه راه تدوین کنیم.

- ایسنا/فارس رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز با اشاره به تأثیر مسائل سلامت روان در جامعه گفت: ما نیاز داریم که برای حوزه سلامت روان جامعه یک نقشه راه تدوین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، نورالله محمدی امروز، 9 آبان در سومین همایش ملی روان شناسی و سلامت که در تالارحکمت پردیس ارم دانشگاه شیراز برگزار شد، با بیان اینکه این دانشکده هر دو سال یک بار همایشی در راستای سلامت روان با محوریت های خاصی برگزار می کند، گفت: محور اصلی این همایش از سازگاری تا بهزیستی است.

وی با تصریح اینکه دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و حدود نیم قرن از تأسیس این دانشکده می گذرد، افزود: در پی مطالعاتی که انجام داده ایم، محورهای مهمی را از حوزه سلامت روان استخراج کرده ایم.

رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز ادامه داد: این 6 محور مهم شامل احساس خوب داشتن، انعطاف پذیری، تجربه های گروهی هدفمند، احساس پیشرفت و حرکت، فعالیت های اجتماعی و مشارکتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به تدوین نقشه راه برای سلامت روان جامعه داریم

نیاز به تدوین نقشه راه برای سلامت روان جامعه داریم