مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-06سياسي

گسترش معارف فلسطین، یک ضرورت بدیهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در متن نامه مهدی شکیبایی آمده است: «گسترش معارف فلسطین در شرایطی که رسانه ها و شبکه های دشمن تلاش دارند با القائات متعدد در ارتباط با قضیه فلسطین بذر بدبینی را در میان اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان نسبت به آرمان .

- رییس فرهنگسرای رسانه در نامه ای به ریاست سازمان صداوسیما، از تولید برنامه ساعت به وقت قدس در این بزنگاه تاریخی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در متن نامه مهدی شکیبایی آمده است: گسترش معارف فلسطین در شرایطی که رسانه ها و شبکه های دشمن تلاش دارند با القائات متعدد در ارتباط با قضیه فلسطین بذر بدبینی را در میان اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی پراکنده سازند و از این طریق جامعه ایران را به سمت قطب بندی سوق دهند یک ضرورت بدیهی است و در این میان نقش تاثیر گذار و راهبردی صدا و سیما انکار نشدنی است.

وی در ادامه تاکید کرده است: برنامه ساعت به وقت قدس در عرصه نشر و گسترش معارف فلسطین کاری شایسته است که در دوره مدیریت جنابعالی از شبکه یک سیما در حال پخش است.

انصافا این گونه برنامه های خلاقانه در حوزه فلسطین شایسته تشکر و قدردانی است باشد که توفیق خدمت به آرمان های انقلاب همچنان همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش معارف فلسطین، یک ضرورت بدیهی است

گسترش معارف فلسطین، یک ضرورت بدیهی است