مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-13پزشكي

استارتاپ حوزه سلامت در پارک علم و فناوری کردستان برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: پارک علم و فناوری کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، دانشگاه کردستان، - ایسنا/کردستان رییس پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: پارک علم و فناوری کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، دانشگاه کردستان، کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی علوم پزشکی کردستان و شتابدهنده ژرفا استارتاپ ویکند حوزه سلامت را برگزار می کند.

بابک سوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: استارتاپ ویکند حوزه سلامت در روزهای 24 تا 26 آبان ماه در مجتمع نوآوری نور پارک علم و فناوری کردستان واقع در محوطه دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد، اعلام کرد: استارتاپ ویکند یک گردهمایی آموزشی و تجربی برای صاحبان ایده، فناوران و نوآوران است تا در جریان آن بتوانند ایده های خود را با یکدیگر در میان گذاشته و آنها را در معرض قضاوت داوران و منتورها قرار دهند.

رییس پارک علم و فناوری کردستان، در خصوص محورهای برگزاری استارتاپ ویکند حوزه سلامت، بیان کرد: پزشکی شخصی، سلامت الکترونیک، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات سلامت و بیومدیکال و فرآورده های بیولوژیکی محورهای این رویداد خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ حوزه سلامت در پارک علم و فناوری کردستان برگزار می شود

استارتاپ حوزه سلامت در پارک علم و فناوری کردستان برگزار می شود