مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-11سياسي

7 پارکینگ طبقاتی در قم در حال احداث است


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله احداث سازه هستیم.

- ایسنا/قم معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله احداث سازه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا خانه زاد یزدی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامی گسترده با همکاری شهرداران مناطق و سایر معاونان در حوزه پارکینگ ها رقم خورده است تا لکه های پارکینگ در سطح شهر بررسی و اطلاعات آن ها به روزرسانی شود.

وی با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، افزود: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در مرحله احداث سازه هستیم و این پارکینگ ظرفیت پارک 359 خودرو را دارد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: پارکینگ طبقاتی بنفشه در خیابان طالقانی 32 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پارکینگ شرقی حرم مطهر نیز تحویل سرمایه گذار شده و در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پارکینگ طبقاتی در قم در حال احداث است

7 پارکینگ طبقاتی در قم در حال احداث است