مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-17سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: خروش وجدان های بیدار در جهان نشان از پیروزی غزه است


دشمن فلسطین در بمباران هوایی و حمله زمینی شکست خورده است همانطور که امام حسین(ع) با آن همه مظلومیت در کربلا پیروز میدان شد و ظالمان شکست خوردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برپا شد، طی سخنانی با بیان اینکه انسان با رفتارهای ناپسند به خود ظلم می کند، اظهار کرد: اسلام دستوراتی برای انسان درنظر گرفته است که این دستورات در دنیا و آخرت به داد انسان می رسد.

وی با بیان اینکه ما یک گمشده داریم که باید به دنبال آن باشیم، مطرح کرد: این گمشده رابطه میان انسان و خداست که باید آن را پیدا کرده و به دنبال تقویت آن باشیم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: اگر تقوای الهی را پیشه کنیم بدون هیچ سرمایه گذاری و تجارتی به بهره مند شدن از رزق و روزی خداوند متعال خواهیم رسید و این سخن قرآن کریم است که کسی که تقوا را پیشه کند راه برون رفت را پیدا خواهد کرد.

  وی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) را تبریک گفت و اظهار کرد: بزرگان ما گاهی که با مشکلی روبرو می شدند خدا را سه بار به ایشان قسم می دادند؛ ایشان نماد استقامت و بردباری هستند که در اوج پارسایی زندگی کردند.

حسینی بوشهری ادامه داد: محتکران اگر زینب کبری(س) را نمی شناسند باید از سخن امام سجاد(ع) ایشان را بشناسند، امام می فرمایند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: خروش وجدان های بیدار در جهان نشان از پیروزی غزه است

آیت الله حسینی بوشهری: خروش وجدان های بیدار در جهان نشان از پیروزی غزه است