مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-19سياسي

مسابقه اصلی در عمل به آیات قرآن است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در مسابقه عمل به قرآن شرکت و تلاش کنیم تا در این جهت حائز رتبه شویم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در مسابقه عمل به قرآن شرکت و تلاش کنیم تا در این جهت حائز رتبه شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی شامگاه شنبه(27 آبان) در اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج عنوان داشت: به تعبیر امام خمینی(ره) اسلام مکتب انسان سازی است و قرآن کتاب آسمانی ما و منشور انسان سازی و کتابی است که خداوند نازل فرموده تا انسان بتواند به درستی راه خود را طی کند.

امام جمعه زاهدان افزود: با همه آنچه که در جامعه اسلامی به قرآن کریم پراهمیت داده شده اما این آیه شریفه همچنان زنده است که پیامبر اکرم(ص) با گلایه مطرح می کنند: یَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا خداوندا قوم من قرآن را مهجور قرار دادند و آنگونه که باید به آن نپرداختند.

وی گفت: خداوند متعال در آیه قرآن بیان داشته است: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ما خود قرآن را نازل و خود هم آن را حفظ می کنیم و ابزار کار نیز آحاد مردم هستند و این نشان دهنده این است که جایگاه قرآن به قدری بالاست که هر چقدر هم کار کنیم باز هم کم است و البته قاعده کار همین است چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه اصلی در عمل به آیات قرآن است

مسابقه اصلی در عمل به آیات قرآن است