مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-15فرهنگي

چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان آغاز بکار کرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در چهارمین نمایشگاه کتاب استان که همزمان با سی و یکمین هفته کتاب کشور برگزار شد، بیش از 4 هزار عنوان کتاب با بیش از 40 هزار جلد عرضه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد امروز عصر در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان، اظهار کرد: در چهارمین نمایشگاه کتاب استان که همزمان با سی و یکمین هفته کتاب کشور برگزار شد، بیش از 4 هزار عنوان کتاب با بیش از 40 هزار جلد عرضه شده است.

به گفته وی 60 ناشر در چهارمین نمایشگاه کتاب استان حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: موسسه فرهنگی آوای خوش سراج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم آباد در برپایی نمایشگاه همکاری داشته اند.

به گفته روانشاد در این نمایشگاه کتاب های علوم قرآنی و مذهبی، روانشناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان های خارجه، روانشناسی کودک، با تخفیف 20 تا 50 درصدی عرضه خواهد شد.

وی بیان کرد: چهارمین نمایشگاه کتاب استان از 24 آبان ماه تا 20 آذر ماه از ساعت 8 صبح تا 8 شب پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: در کنار برپایی این نمایشگاه برنامه های جنبی رونمایی کتاب، نقد و بررسی کتاب های منتشر شده ناشران لرستانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان آغاز بکار کرد

چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان آغاز بکار کرد