مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-08اقتصادي

کارخانه ای پس از ورشکستگی و 5 سال تعطیلی، صادرکننده شد


پس از ورشکستگی و 5 سال تعطیلی اولین و بزرگترین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران، با تلاش جهادی حالا نمایندگی هایش را که در کشور تعطیل بود دوباره راه اندازی کرده و به صادرکننده تبدیل شده است.

- خبرگزاری فارس، اصفهان: به همراه گروه راویان پیشرفت که به همت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از امسال راه اندازی شده است به سراغ کارخانه ای رفتیم که پس از 5 سال تعطیلی امروز توانسته فعل خواستن توانستن است را به خوبی صرف کنند.

اولین و بزرگترین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران پس از ورشکستگی و 5 سال تعطیلی حالا به همت مدیریت و کارکنان جهادی اش صادرکننده شده است.

این شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی سال 1353 در کیلومتر 20 جاده اصفهان مبارکه شروع به فعالیت کرده است.

این شرکت با 5 هزار مترمربع سوله و تکنولوژی، طرح و نقشه خارجی ها با زیرساخت هایی برای یک شرکت بزرگ با 9 خط تولید لوله از سایز 4 تا 450 ساخته شده بود.

شرکتی که از لوله کولر تا لوله هایی با قطر 45 سانتی متر تولید می کرد و در سال 1388 با رکورد تولید بیش از 4 هزار تن و بیش از 160 نفر کارگر به دلیل نداشتن رقیب در اوج بود سهام داران در سال 1393 در پی طمع، بخشی از سهام خود را برداشتند و هرکدام برای خود شرکت زدند و برای این شرکت باسابقه بدهی های بسیار سنگین چند میلیاردی به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ای پس از ورشکستگی و 5 سال تعطیلی، صادرکننده شد

کارخانه ای پس از ورشکستگی و 5 سال تعطیلی، صادرکننده شد