مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-15پزشكي

خروج 1700 زنجانی از چرخه دیالیز


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: 1700 بیمار دیالیزی این استان از درد و رنج انجام دیالیز خلاص شدند.

- مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبر داد خروج 1700 زنجانی از چرخه دیالیز ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: 1700 بیمار دیالیزی این استان از درد و رنج انجام دیالیز خلاص شدند.

محمدرضا طهماسبی صبح امروز (چهارشنبه، 24 آبان ماه) در نشستی خبری که در انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان برگزار شد، با اشاره به راه اندازی دفاتر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان های استان زنجان و بستن قرارداد با داروخانه ها و آزمایشگاه ها، افزود: 100 درصد نیازهایی را که مددکار انجمن اعلام کرده بود، تأمین کرده ایم.

او با بیان اینکه بیماران نیازمند شناسایی شدند و نیازهای آنها برای هزینه های درمان و حتی رفت وآمدها توسط خیران تأ مین شد، تصریح کرد: برخی از کمک های خیران ساختاری بود و برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی و جلوگیری پیشرفت بیماری طراحی شده است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از خروج 1700 بیمار کلیوی از چرخه دیالیز استان زنجان خبر داد و گفت: طبق آمارها توانسته ایم افزایش تعداد بیماران کلیوی را معکوس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 1700 زنجانی از چرخه دیالیز

خروج 1700 زنجانی از چرخه دیالیز