مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-04سياسي

معاون رییس جمهوری: ملت ایران بعد از قرن ها روی پای خود ایستاده است


معاون رییس جمهوری با تاکید بر تثبیت قدرت جهانی ایران گفت: این مهم به مدد انقلاب و جوانان مسلمانی است که در این مسیر خون داده اند و راه رشد این ملت در امتداد راه و شناخت شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 ابان زنجان با بیان اینکه 13 آبان از سرمنشاءهای بزرگ در کشور بوده است، اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام با زمان شناسی به موقع با تسلط فکری با عظیم ترین اقدامی که علیه نظام سلطه انجام دادند، انقلاب دوم را رقم زدند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه امریکا در 60 تا 70  سال گذشته هیچ وقت دست از سر مردم ایران برنداشته است، افزود: بعد از 28 مردادد 32 و با سقوط دولت ملی مصدق که با دخالت امریکا انجام شد، طی قراردادی از مجموعه فروش نفت ایران فقط 20 درصد به ایران داده می شد و بقیه نصف به نصف بین انگلیس و امریکا تقسیم می شد و مردم ایران از این بخش هم نصیبی نداشتند و 80 درصد از آبادانی کشور بعد از انقلاب روی داده است.

وی با تاکید بر اینکه امریکا هر کجا وارد شود، ویرانی و غارت را به وجود می آورد، افزود: از همین رو است که اگر از کشوری هم برود از همه جا خارج می شود الا میادین نفتی که منبع ثروت برای ملت ها است که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهوری: ملت ایران بعد از قرن ها روی پای خود ایستاده است

معاون رییس جمهوری: ملت ایران بعد از قرن ها روی پای خود ایستاده است