مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-02پزشكي

افزایش اعتبار ساخت مرکز جامع سرطان همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از افزایش اعتبار ساخت مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان خبر داد و گفت: طی چند هفته آینده بیمارستان کودکان اکباتان افتتاح می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد مهدی مجذوبی ظهر امروز در همایش تجلیل از خیرین سلامت با بیان اینکه حوزه سلامت به قبل از تولد تا بعد از مرگ مرتبط می شود اظهار کرد: بخشی عظیمی از ماموریت های حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی برمی گردد و در واقع دانشگاه علوم پزشکی مجری سیاست های حوزه سلامت در استان است.

 وی با بیان اینکه آموزش در حوزه سلامت نباشد بهداشت و درمان هم مغفول می ماند  گفت: ما بعد از انقلاب اسلامی در توسعه آموزش در دانشگاه موفق بودیم اما زیرساخت به نسبت تعداد دانشجویان ضعیف است به طوری که در حال حاضر برخی از کلاس های درس به تعداد 150 تا 200 نفر در آمفی تئاترها برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه پیگیر رفع فضای آموزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستیم و ساخت کتابخانه نیز در این راستا مورد توجه است افزود: خوشبختانه از 2 هزار و 800  تخت  خوابگاهی که در دولت سیزدهم تامین اعتبار شده، 800 تخت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی همدان است که می توان گفت 20 درصد تخت های دولت را دانشگاه ما برخوردار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبار ساخت مرکز جامع سرطان همدان

افزایش اعتبار ساخت مرکز جامع سرطان همدان