مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-28سياسي

ایجاد دیواره آتش و زمین مسلح در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی، معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با اشاره به همکاری همه جانبه تمامی رسته ها برای نمایش هرچه بهتر این رزمایش، - معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش گفت: در این رزمایش 2 روزه جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی و عملیات آفندی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش 5 کیلومتری را بسترسازی کردیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی، معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با اشاره به همکاری همه جانبه تمامی رسته ها برای نمایش هرچه بهتر این رزمایش، گفت: آماده کردن زمین رزمایش برای حرکت تجهیزات زرهی و فراز و فرود بالگرد ها از هفته ها قبل از این رزمایش شروع شد تا در مراحل اجرایی رزمایش مشکلی به وجود نیاید.

وی افزود: معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در این رزمایش 2 روزه جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی و عملیات آفندی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش 5 کیلومتری را بسترسازی کرد.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا با بیان این که همکاری رسته های مختلف، عامل اصلی موفقیت یک عملیات یا رزمایش است، خاطر نشان کرد: گروه مهندسی رزمی در این رزمایش بنابر دستور، اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دیواره آتش و زمین مسلح در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا

ایجاد دیواره آتش و زمین مسلح در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا