مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:112023-10-25ورزشي

نوجوان تیم ملی تیراندازی: می خواهم سال ها برای ایران افتخارآفرینی کنم


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛ رکسانا کاظمی نوجوان مستعد لرستانی در رشته تفنگ بادی از جمله استعدادهایی است که می تواند در آینده برای استان و کشور در سطوح مختلف رقابتی افتخارآفرینی کند.

پدیده ای که در بین جوانان رنکینگ برتر را کسب کرده و از همان سنین کم وارد تیم ملی تیراندازی شده و تا کنون در مسابقات مختلف، مدال های خوش رنگی را برای کشور به ارمغان آورده است.

نوجوان ارزنده ای که در کنار تحصیل، ورزش را به صورت حرفه ای ادامه می دهد و از امیدهای کسب مدال در مسابقات ملی و بین المللی و حتی المپیک است.

ورزشکار تیم ملی داشتن انگیزه برای طی مسیر موفقیت را شرط لازم در عرصه های مختلفی همچون ورزش می داند و از اینکه در خانواده ای تربیت یافته که ضمن فراهم کردن محیطی توام با آرامش، با وجود مشکلات اما هزینه های تامین تجهیزات تیراندازی را برایش تسهیل کرده اند، خدا را شاکر است.

رکسانا که این روزها در رشته تجربی خودش را برای کنکور سال آینده آماده می کند، تمرینات ورزشی را نیز تحت نظر مربی ادامه می دهد تا بتواند در هر 2 عرصه موفقیت کسب کند.

با این دختر ورزشکار لرستانی و همچنین مادرش خانم صدیقه حسینی که نقش موثری در تربیت و پرورش این دختر موفق داشته گفت وگویی داشتیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان تیم ملی تیراندازی: می خواهم سال ها برای ایران افتخارآفرینی کنم

نوجوان تیم ملی تیراندازی: می خواهم سال ها برای ایران افتخارآفرینی کنم