مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-30بين الملل

آیا تهدیدهای آمریکا ایران را می ترساند؟!


دوران ایجاد رعب و وحشت با لشکر کشی و حرکت دادن ناوها حداقل علیه ایران و متحدانش دیگر به سر آمده است؛ در غرب آسیا مردمان زیادی برای جنگ با اسراییل و آمریکا لحظه شماری کرده و منتظر پیدا کردن فرصتی برای ورود به جبهه ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیدالرحیم انصاری، تحلیلگر سیاسی در یادداشتی در کانال خود در ایتا نوشت: تنش ها در غرب آسیا بالا گرفته و درگیری های اخیرِ مقاومت فلسطین با اشغالگران اسراییلی شرایطی جنگی را در منطقه حکمفرما کرده است؛ رژیم اسراییل هفتم اکتبر 2023 در یک غافلگیری تمام عیار بزرگترین شکست خود در 75 سال گذشته و از زمان اشغال فلسطین را تجربه کرد؛ اتفاقی که در آن به اعتراف سران اسراییل 1400 صهیونیست کشته، چند برابر این تعداد زخمی و صدها تن نیز به اسارت مبارزان فلسطینی درآمدند.

این شکستی است که به باور بسیاری تحلیلگران جبران نخواهد شد و اسراییل هرچند در واکنش به شکست فضاحت بار خود کشتار زنان و کودکان غزه با بمب های اهدایی آمریکا را آغاز کرد، اما دیگر نمیتواند اوضاع را به ایام قبل از این حمله بازگرداند! آمار کشته شدگان مظلوم و محصور غزه که بیشتر آنها را کودکان و زنان بی گناه تشکیل میدهند تا این لحظه از 5 هزار تن عبور کرده و تصاویر هولناک منتشر شده از آن خشم ملت های آزاده جهان را برانگیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تهدیدهای آمریکا ایران را می ترساند؟!

آیا تهدیدهای آمریکا ایران را می ترساند؟!