مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-07اقتصادي

سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی خارجی در مناطق آزاد


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی خارجی در این مناطق در دولت سیزدهم گفت: با تولید به دنبال رفاه و خلق قدرت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کیش اینوکس با تاکید بر اینکه از ظرفیت مناطق آزاد باید برای افزایش تولید نهایت استفاده به عمل آید، اظهار کرد: 18 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از مناطق آزاد نشانگر پویایی اقتصاد در این مناطق است.

وی با بیان اینکه 70 درصد ترانزیت کشور از مناطق آزاد انجام می شود، افزود: سرمایه گذاری در مناطق آزاد طی دولت سیزدهم 2 برابر شد و به 200 میلیون یورو رسید.

مشاور رییس جمهور با اعلام اینکه دولت توانسته قاچاق از مناطق آزاد را نزدیک به صفر برساند، ادامه داد: هیچ کالای ثبت نشده در مناطق آزاد نداریم و این دستاوردی بزرگ در خصوص جلوگیری از قاچاق محسوب می شود.

وی همچنین با بیان اینکه دولت سیزدهم پرونده ثبت شرکت های صوری در مناطق آزاد را برچید، گفت: فرارهای مالیاتی با استفاده از شرکت های صوری در مناطق آزاد نیز تقریبا به صفر رسیده است.

عبدالملکی با اشاره به ارائه 850 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد، بیان کرد: ارزش این بسته های سرمایه گذاری 15 میلیارد یورو برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی خارجی در مناطق آزاد

سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی خارجی در مناطق آزاد