مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-02حوادث

ربودن و شکنجه پدر با دستور پسر


پسر جوان که به دنبال اختلاف خانوادگی نقشه ربودن و شکنجه پدرش را طراحی و با کمک دو همدستش اجرا کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح این پرونده آدم ربایی، گفت: اواسط شهریور امسال خبر ربوده شدن مردی میانسال در غرب استان تهران به پلیس اعلام شد و رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نخستین بررسی ها نشان داد سه مرد با ماسک و کلاه و استفاده از سلاح سرد به یک ساختمان مسکونی وارد شده و پس از نیم ساعت مردی مجروح را با دست و چشمان بسته از ساختمان خارج و با یک خودرو پراید به مکان نامعلومی منتقل کردند.

کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم متوجه شدند که فرد ربوده شده مدت ها با همسر و فرزند خود اختلاف داشته و در روز حادثه ربایندگان با هماهنگی پسر وی به ساختمان وارد شده اند؛ بنابراین با هماهنگی های قضایی و با اعطای نیابت، فرزند وی در یکی از شهرستان های استان تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی انتقال داده شد.

متهم در بازجویی اولیه اعتراف کرد و کارآگاهان محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی و او را آزاد کردند که با توجه به شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربودن و شکنجه پدر با دستور پسر

ربودن و شکنجه پدر با دستور پسر