مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-05فرهنگي

25 نقاش کشور در کرمانشاه رنج های کودکان غزه را به تصویر کشیدند


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 25 نقاش از 17 استان کشور در رویداد بزرگ نقاشی «هنر راویان غزه» نسبت به خلق آثار هنری اقدام خواهند کرد.

- پوریا جلالی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص رویداد بزرگ نقاشی هنر راویان غزه که در کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رخداد منحصر به فرد بزرگ هنری به صورت کارگاهی و خیابانی توسط بهترین های حوزه هنر نقاشی از سرتاسر کشور در کرمانشاه در حال برگزاری است.

  وی به حضور 25 نقاش از 17 استان کشور در رویداد بزرگ نقاشی هنر راویان غزه اشاره و بیان کرد: این هنرمندان با سوژه کودکان غزه نسبت به خلق آثار هنری اقدام خواهند کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: آثار هنرمندان در اولین قدم در پایتخت جبهه مقاومت در تهران و قدم دوم در سوریه و لبنان به عنوان کشورهای جبهه مقاومت به نمایش گذاشته خواهد شد.

  وی، از تلاش برای انتقال این آثار هنری به غزه سخن گفت و ادامه داد: سعی بر این است توسط سازمان های غیردولتی و بشردوستانه به داخل غزه هم انتقال پیدا کند.

وی در خصوص برنامه امروز نقاشان، گفت: امروز صبح در تالار انتظار هنرمندان مشغول هستند، بعدازظهر دو گروه خواهند شد یک گروه در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نقاش کشور در کرمانشاه رنج های کودکان غزه را به تصویر کشیدند

25 نقاش کشور در کرمانشاه رنج های کودکان غزه را به تصویر کشیدند