مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-13سياسي

دستگاههای نظارتی در هرمزگان مراقب مولدسازی باشند


مدیرنهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان گفت: نگرانی هایی در قالب اجرای مولدسازی در هرمزگان وجود دارد که نیاز به دقت نظر هرچه بیشتر نهادهای نظارتی و هوشیاری آنها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری مدیرنهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان امروز در نشست سراسری این نهاد که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور احمد توکلی و سردار نوری برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال براساس برنامه تدوینی، در راستای مبارزه با فساد قانونی جلسات متعددی برگزار شد خصوصاً در زمینه مولدسازی جلسه ای با مدیرکل دارایی و امور اقتصادی استان داشتیم که ایشان هم در این رابطه ابراز نگرانی کردند.

به گفته وی، نمونه های بارزی از فساد در مولد سازی طی گزارش های مختلفی به مرکز فرستاده شد که جناب توکلی نیز با نامه های به موقع خود باعث شدند که هشدارهای به موقعی در این زمینه داده شود.

مدیرنهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان در این رابطه افزود: یکی از مهم ترین موضوعات در خصوص واگذاری های زمین مربوط به واگذاری سه هزار هکتار زمین به شرکت ماهان از زمین های پایین دست سد جگین حد فاصل بندر جاسک و سیریک است که باعث شده مردم محروم این منطقه از این نعمت بزرگ محروم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای نظارتی در هرمزگان مراقب مولدسازی باشند

دستگاههای نظارتی در هرمزگان مراقب مولدسازی باشند