مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-02سياسي

موقوفات مازندران مستعد سرمایه گذاری هستند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بسیاری از موقوفات مازندران قابلیت سرمایه گذاری در بخش های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تجاری و مسکونی دارند که این ظرفیت ها باید با کمک امنا موقوفات و روسای ادارات اوقاف شناسایی و عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، همایش توجیهی و کارگاه آموزشی امنا موقوفات استان مازندران ظهر امروز به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

این همایش با حضور حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، فرزاده نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد، فوضی امین موقوفات برتر استان تهران و امنا موقوفات استان مازندران در سالن ترنج محمودآباد برگزار شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این همایش بر افزایش آگاهی امین و امنا موقوفات استان مازندران نسبت به حقوق موقوفات تاکید کرد و گفت: امنا موقوفات باید از جدیدترین دستورالعمل های سازمان اوقاف در حوزه اجارات، حقوقی، ثبتی و بهره وری مطلع باشند.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و گره گشایی از کار مردم در الویت امنا موقوفات باشد، اظهار کرد: استعلام های مردمی باید در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده تا هم حقوق موقوفات حفظ و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات مازندران مستعد سرمایه گذاری هستند

موقوفات مازندران مستعد سرمایه گذاری هستند