مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-31بين الملل

تلاش بلینکن و آستین برای متقاعد کردن کنگره در ارسال کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین


وزرای دفاع و خارجه آمریکا قرار است امروز (سه شنبه) این موضوع را مطرح کنند که ایالات متحده باید فورا به رژیم صهیونیستی و اوکراین کمک ارسال کند.

- وزرای دفاع و خارجه آمریکا قرار است امروز (سه شنبه) این موضوع را مطرح کنند که ایالات متحده باید فورا به رژیم صهیونیستی و اوکراین کمک ارسال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این درخواست در جلسه سنای آمریکا در حالی مطرح می شود که درخواست کمک فوری 105 میلیارد دلاری دولت واشنگتن برای دو درگیری در نوار غزه و اوکراین در کنگره به بن بست خورده و قانونگذاران در این باره دچار تفرقه شده اند.

آنتونی بلینکن و ژنرال لوید آستین، وزرای خارجه و دفاع آمریکا در جلسه سنا حمایت خود را از کمک مالی به رژیم صهیونیستی و اوکراین اعلام می کنند، جاییکه اکثریت دموکرات ها و بسیاری از جمهوری خواهان حامی پیوند خوردن کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی هستند.

اما این مساله با مشکلات زیادی در مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری خواهان روبروست جاییکه مایک جانسون، رییس جدید مجلس توقف کمک به اوکراین و تمرکز انحصاری به رژیم صهیونیستی را مطرح کرده است.

چاک شومر ، رهبر اکثریت سنا کمی پس از آنکه جمهوری خواهان مجلس روز دوشنبه پیشنهاد خود را علنی کردند، گفت: اکنون آمریکا با یک لحظه غیرقابل انکار حقیقت روبروست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بلینکن و آستین برای متقاعد کردن کنگره در ارسال کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین

تلاش بلینکن و آستین برای متقاعد کردن کنگره در ارسال کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین