مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-15سياسي

نگرش مردم به فرزندآوری نسبت به گذشته ارتقا یافته است


رییس کمیته گروه های مردمی ستاد صیانت از خانواده و جوانی جمعیت خراسان رضوی گفت: نگرش مردم نسبت به فرزندآوری در مقایسه با ادوار گذشته ارتقا و بهبود یافته است اما هنوز در حد مطلوب نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته گروه های مردمی ستاد صیانت از خانواده و جوانی جمعیت خراسان رضوی گفت: نگرش مردم نسبت به فرزندآوری در مقایسه با ادوار گذشته ارتقا و بهبود یافته است اما هنوز در حد مطلوب نیست.

زهرا سوارکار در حاشیه سفر به شهر گرماب شهرستان فیروزه در گفت و گو با ایسنا از خانواده به عنوان بنیادی ترین نهاد در جامعه انسانی نام برد و افزود: موضوع بحران جمعیتی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اینکه فرزندآوری در شرایط کنونی امری مهم و ضروری تلقی می شود بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: باید در راستای دستیابی به اهداف سیاست های کلی جمعیت با برگزاری همایش و کارگاه های فرزندآوری گام برداریم.

رییس کمیته گروه های مردمی ستاد صیانت از خانواده و جوانی جمعیت خراسان رضوی اظهار کرد: ازدواج مقوله ای بسیار مهم است و نکاتی دارد که زن و شوهر برای دوام زندگی خود حتماً باید از آنها استفاده کنند.

وی در خصوص این نکات گفت: زن و شوهر باید یاری گر یکدیگر بوده و سازگاری داشته باشند، همچنین به هم احترام بگذراند و توجه کنند، مسائل و مشکلات را با یکدیگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش مردم به فرزندآوری نسبت به گذشته ارتقا یافته است

نگرش مردم به فرزندآوری نسبت به گذشته ارتقا یافته است