مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-18بين الملل

ابراز خشم و نفرت کرمانی ها از قصّابان صهیونیست


کودکان شهرستان های کرمان امروز همصدا با همسالان خود، به دفاع از مردم فلسطین، بویژه کودکان مظلوم و بی پناه آن پرداختند و به آنها اطمینان دادند تا پیروزی نهایی در کنارشان می مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهرستان های کرمان امروز شنبه 27 آبان ماه، با حضور در مکان های تعیین شده، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز و بر سر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی فریاد زدند.

طنین فریاد مرگ بر اسراییل در آسمان شهرستان زرند  مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی با طنین شعارهای همچون مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و غیره در شهرستان زرند برگزار شد.

  مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند با شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر وحدت و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

راهپیمایان زرندی در حالی که پیشاپیش آنان امام جمعه، فرماندار، رییس دادگستری، دادستان، جمعی از مسؤولان اجرایی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در حرکت بودند، با دردست داشتن پلاکاردهایی حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام داشتند.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در اجتماع راهپیمایان با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خشم و نفرت کرمانی ها از قصّابان صهیونیست

ابراز خشم و نفرت کرمانی ها از قصّابان صهیونیست