مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-27بين الملل

استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی در برابر پیروزی راهبردی مقاومت


رییس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، سیاستی که متحدان رژیم صهیونیستی دنبال می کنند، - رییس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، سیاستی که متحدان رژیم صهیونیستی دنبال می کنند، جلوگیری از گسترش جنگ و فروپاشی اسراییل است، گفت: آمریکا باید مانع ادامه جنایات اسراییل شود، زیرا با تداوم روند فعلی، احتمال گسترش جنگ زیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن گفت و گوی کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی با العالم به شرح زیر است: پرسش: پس از عملیات طوفان الاقصی، رهبران آمریکا، بریتانیا، آلمان و فرانسه به اراضی اشغالی سفر کردند.

آیا هدف از این سفرها در چهارچوب همبستگی با اسراییل ارزیابی می شود یا این سفرها حاوی پیامی برای دیگر کشورهاست؟ حامیان اسراییل، ازجمله آمریکا و کشورهای اروپایی، نگران کشانده شدن به این جنگ هستند.

درحالی که صهیونیست ها علاقه مندند جنگ گسترش یابد، لذا مقامات این کشورها، رهبران این رژیم را از گسترش جنگ و ورود به غزه برحذر می دارند.

آن ها با انجام این سفرها، ضمن حمایت از این رژیم و کمک های سیاسی و تسلیحاتی به صهیونیست ها، تلاش می کنند، خشم کور این رژیم را کنترل و از فروپاشی آن جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی در برابر پیروزی راهبردی مقاومت

استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی در برابر پیروزی راهبردی مقاومت