مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-08فناوري

ساعت های هوشمند مدیر برنامه و پزشک سیار بر روی دست


رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی و لوازم جانبی شهر کرج گفت: ساعت های هوشمند بیشتر از اینکه زمان را نشان دهند، امکان تماس، ارسال پیام و ارزیابی اولیه سلامت فردی مثل میزان کالری سوزانده شده، - ایسنا/البرز رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی و لوازم جانبی شهر کرج گفت: ساعت های هوشمند بیشتر از اینکه زمان را نشان دهند، امکان تماس، ارسال پیام و ارزیابی اولیه سلامت فردی مثل میزان کالری سوزانده شده، سنجش ضربان قلب را فراهم می آورد.

ساعت های هوشمند با این قابلیت های ویژه در حال تبدیل به یک پزشک سیار هستند.

محمد مهدی غفوریان در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت های هوشمند می توانند برای ما بسیار مفید باشند، اما وابستگی بیش از حد به آن مثل تمام وسایل دیگر می تواند آسیب زا باشد.

یعنی نباید بیش از حد در مورد اعلان ها و هشدارهای ساعت هوشمند درباره تست های سلامت مثل ضربان قلب نگران بود و یا بر اثر بازدیدهای مکرر در مورد سلامتی فردی دچار نگرانی و تشویش شد.

غفوریان یادآور شد: در مورد اینکه آیا باید ساعت هوشمند را در تمام طول روز استفاده کرد یا خیر، باید گفت این موضوع به علاقه مندی های و نیازهای شخصی بستگی دارد.

اما می توان چند نکته را در نظر گرفت که اگر ساعت هوشمند شما برای استفاده در تمام طول روز راحت است و هیچ ناراحتی یا تحریکی ایجاد نمی کند، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت های هوشمند مدیر برنامه و پزشک سیار بر روی دست

ساعت های هوشمند مدیر برنامه و پزشک سیار بر روی دست