مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-20اجتماعي

آمادگی ستاد مدیریت بحران استان فارس برای هشدار قرمز هواشناسی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به صدور هشدار هواشناسی قرمز برای استان فارس تمامی نیروهای امدادی و ستاد بحران استان فارس در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز هر مشکلی اقدام به رفع آن کنند.

- فرهاد سعدی در گفت وگو با خبرگزاری فارس از شیراز اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار هواشناسی قرمز برای استان فارس تمامی نیروهای امدادی و ستاد بحران استان فارس در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در کوتاه ترین زمان نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد در خصوص آمادگی نیروهای امدادی و ستاد بحران دستور العمل های فصول پاییز و زمستان برای این افراد ارسال شده و تمام نیروهای استان آماده ارائه خدمات به آحاد مختلف جامعه در صورت بروز هر مشکلی هستند.

به گفته این مقام مسئول  با توجه به صدور هشدار هواشناسی قرمز برای استان فارس افراد باید نکات ایمنی را رعایت کرده و عشایر نیز از چرای احشام در دامنه کوه ها و تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

گفتنی است اداره کل هواشناسی استان فارس با صدور هشدار قرمز هواشناسی از ورود سامانه بارشی به استان و فعالیت این سامانه طی روز های دوشنبه و سه شنبه خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ستاد مدیریت بحران استان فارس برای هشدار قرمز هواشناسی

آمادگی ستاد مدیریت بحران استان فارس برای هشدار قرمز هواشناسی