مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-09سياسي

درس بزرگ «معصومه» به داعیه داران فرهنگی


دانش آموز 9 ساله گنبدی با اقدام زیبای فرهنگی خود ثابت کرد، نوجوانان ایرانی در جنگ نرم هم همانند جنگ سخت پای کار هستند و نسل حسین فهمیده ها هنوز زنده است.

- رعایت عفاف و حجاب از سوی افراد یک جامعه اسلامی از ضروریات است و امروز ما می بینیم به دلایل مختلف همچون تهاجم فرهنگی دشمن و رشد شتابان ارتباطات و گسترش ماهواره و اینترنت، این امر تا حدود زیادی دچار آسیب شده اما دلها همچنان در گروی نظام و انقلاب و میهن پاکمان است.

دشمن به بهانه اینکه زنان باید در انتخاب پوشش آزاد باشند، با راه اندازی پویش هایی مثل نه به حجاب اجباری تلاش می کند اهداف خبیث خود را پشت الفاظ زیبا مخفی کند و این در حالی است که در کشورهای غربی از حضور زنان محجبه در بسیاری از اماکن عمومی خودداری می شود، حال یک سؤال مهم در ذهن ایجاد می شود که اگر حامی آزادی زنان در پوشش هستید پس چرا تلاش می کنید با اجبار حجاب زنان را از سرشان بکشید! در حالی برخی دست اندرکاران فرهنگی آن طور که باید و شاید به اهمیت مسأله واقف نشده و هنوز به این آگاهی نرسیده اند که دوقطبی سازی اسم رمز دشمن برای جنگ نرم فرهنگی است، یک دختر بچه 9 ساله که تازه به سن تکلیف رسیده است با اقدامات فرهنگی خود در زمینه نماز و حجاب قدم های مؤثری در زمینه حجاب و عفاف در یکی از شهرهای گلستان برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس بزرگ «معصومه» به داعیه داران فرهنگی

درس بزرگ «معصومه» به داعیه داران فرهنگی