مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-24سياسي

فعالیت 38 گروه جهادی دانشجویی در استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی استان استان کرمان در آیین اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر با اشاره به فعالیت 38 گروه جهادی دانشجویی گفت: - مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: گروه های جهادی دانشجویی استان در مجموع به 20 هزار نفر خدمات مختلف آموزشی و علمی، فرهنگی و هنری و مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی استان استان کرمان در آیین اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر با اشاره به فعالیت 38 گروه جهادی دانشجویی گفت: این گروه ها به مدت سه هزار و 650 نفر روز در نقاط مختلف استان خدمت کردند.

وی افزود: گروه های جهادی دانشجویی به مدت سه هزار و 650 نفر روز در مجموع به 20 هزار نفر خدمات مختلف آموزشی و علمی، فرهنگی و هنری و مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ارائه دادند.

او تفاوت گروه های جهادی دانشجویی با سایر اقشار را ارائه خدمت توسط نخبگان و فرهیختگان و بر اساس شناسایی دقیق نیاز ها و محرومیت های مناطق خدمت دانست.

در ادامه این مراسم فرد، رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز طی سخنانی گفت: جامعه ما همه اقشار را باید ببیند و مساعدت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 38 گروه جهادی دانشجویی در استان کرمان

فعالیت 38 گروه جهادی دانشجویی در استان کرمان