مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-31اقتصادي

کیفی سازی نیروی انسانی منوط به ارائه آموزش های کاربردی است


معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور بر لزوم کیفی سازی نیروی انسانی، افزایش بهره وری و مکانیزه کردن فرآیندها در شرکت های آب و فاضلاب تأکید کرد.

- ایسنا/قم معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور بر لزوم کیفی سازی نیروی انسانی، افزایش بهره وری و مکانیزه کردن فرآیندها در شرکت های آب و فاضلاب تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر احمد سلامت در جمع مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در سخنانی، از نیروی انسانی به عنوان سرمایه سازمان ها یاد و بر لزوم کیفی سازی این سرمایه های ارزشمند تأکید کرد.

وی کنترل هزینه ها و مدیریت درآمدها را در توسعه زیرساخت ها، پرداخت به موقع حقوق و مزایا، ایجاد مسائل انگیزشی و ارائه آموزش های لازم به نیروی انسانی در شرکت های آب و فاضلاب مهم ارزیابی کرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به بحث آموزش در سازمان ها و دستگاه ها، کیفی سازی نیروی انسانی را منوط به ارائه آموزش های کاربردی در حوزه های تخصصی اعم از فنی، مالی و.

دانست.

وی با اشاره به تأکید دولت بر ساماندهی نیروی انسانی شاغل در سازمان ها، یادآور شد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز برنامه های لازم را در این زمینه در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفی سازی نیروی انسانی منوط به ارائه آموزش های کاربردی است

کیفی سازی نیروی انسانی منوط به ارائه آموزش های کاربردی است