مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-04بين الملل

کمک بشردوستانه ژاپن به فلسطین


وزیر امور خارجه ژاپن، یوکو کامیکاوا در جریان سفر خود به رژیم صهیونیستی و اردن گفت: ژاپن به دلیل نگرانی از درگیری در غزه، 65 میلیون دلار کمک بشردوستانه اضافی به فلسطینی ها ارائه خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر امور خارجه ژاپن، یوکو کامیکاوا در جریان سفر خود به رژیم صهیونیستی و اردن گفت: ژاپن به دلیل نگرانی از درگیری در غزه، 65 میلیون دلار کمک بشردوستانه اضافی به فلسطینی ها ارائه خواهد کرد.

به نقل از رویترز، کامیکاوا پس از دیدار با الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و ریاض المالکی، همتای فلسطینی خود، در گفت وگو با خبرنگاران در اردن اظهار کرد: ژاپن در حال برنامه ریزی برای ارائه کمک های مادی به غزه جنگ زده است.

کامیکاوا حمایت مستمر ژاپن از راه حل دو کشور را به کوهن و مالکی اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است رژیم صهیونیستی و فلسطین بتوانند به صورت مسالمت آمیز همزیستی کنند تا از تکرار یک اقدام غم انگیز تروریسم دیگر جلوگیری شود.

این سفر چند روز پیش از میزبانی ژاپن از وزرای خارجه کشورهای صنعتی گروه هفت در توکیو انجام می شود، در حالی که بحران غزه عمیق تر می شود و رژیم صهیونیستی در برابر درخواست ها برای وقفه بشردوستانه مقاومت می کند و رهبر حزب الله لبنان درباره سرایت درگیری به کشورهای همسایه هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بشردوستانه ژاپن به فلسطین

کمک بشردوستانه ژاپن به فلسطین