مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-19فرهنگي

اعلام برگزیدگان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد+اسامی و رتبه ها


برگزیدگان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آراء هیأت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش خیابانی اعلام شد    طراحی موسیقی:    شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 700هزار تومان از طراح موسیقی نمایش حکایت دردسرهای یک زندگی سرکار خانم راضیه فصیح تقدیر کردند.

    بازیگری زن:    رتبه سوم: با نظر هیأت داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 700هزار تومان، مشترکاً به خانم ها آناهیتا پور ناصر بازیگر نمایش بازار ساحلی و آسیه ربانی بازیگر نمایش تابوهای سیاه در قاب های مینیاتوری اهداء شد.

    رتبه دوم :لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان، به خانم معصومه جهان پور بازیگر نمایش تابوهای سیاه در قاب های مینیاتوری اهداء شد.

    رتبه اول: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان، به خانم شکوفه عاشوری بازیگر نمایش حکایت دردسرهای یک زندگی اهداء شد.

    بازیگری مرد:    شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 400هزار تومان از آقایان حجت سیدپور بازیگر نمایش دریاقلی و امید مرادی بازیگر نمایش بازار ساحلی تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد+اسامی و رتبه ها

اعلام برگزیدگان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد+اسامی و رتبه ها