مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-21سياسي

تاکید امام جمعه بافق بر حفظ فضای سبز دانشگاه آزاد این شهر


امام جمعه بافق ضمن ابراز تاسف از خسارت وارده به فضای سبز دانشگاه آزاد اسلامی، بر حفظ آن به عنوان کمربند سبزی برای شهر در برابر آلودگی های صنعتی و معدنی تاکید کرد.

- ایسنا/یزد امام جمعه بافق ضمن ابراز تاسف از خسارت وارده به فضای سبز دانشگاه آزاد اسلامی، بر حفظ آن به عنوان کمربند سبزی برای شهر در برابر آلودگی های صنعتی و معدنی تاکید کرد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی بافق و کتابخانه این واحد، گفت: زیرساخت تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد بافق به واسطه وجود کتابخانه ای با بیش از 41 هزار عنوان کتاب که یکی از ثروت های شهرستان محسوب می شود، جذاب و امیدبخش است.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری بهینه دانشجویان و جوانان از این فضا و ثروت علمی بزرگ، در ادامه خسارت وارده به فضای سبز این دانشگاه به خاطر خاموشی چاه آب به دستور آب منطقه ای را موجب تاسف خواند.

امام جمعه بافق افزود: وجود فضای سبز در دانشگاه به منزله یک کمربند سبز و پیشگیری کننده از ورود ریزگردها و آلودگی های صنعتی و معدنی به شهر بافق از اهمیت خاصی برخوردار است لذا باید برای حفظ آن چاره اندیشی کرد.

حسینی همچنین در بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه سما، مهارت ورزی در کنار تحصیل را یکی از اقدامات بسیار خوب این مدرسه قلمداد کرد و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه بافق بر حفظ فضای سبز دانشگاه آزاد این شهر

تاکید امام جمعه بافق بر حفظ فضای سبز دانشگاه آزاد این شهر