مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-29دانش

رشته های دانشگاه پیام نور متوقف یا ادغام نمی شوند


رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه یک سوم ظرفیت رشته های تصویب شده در وزارت علوم را به خود اختصاص داده است، گفت: هیچ کدام از رشته های دانشگاه پیام نور متوقف یا ادغام نخواهند شد.

- رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه یک سوم ظرفیت رشته های تصویب شده در وزارت علوم را به خود اختصاص داده است، گفت: هیچ کدام از رشته های دانشگاه پیام نور متوقف یا ادغام نخواهند شد.

ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در تمامی رشته های تحصیلی دانشجو می پذیرد و هیچ کدام از این رشته ها در این دانشگاه متوقف یا حذف نخواهند شد.

تقی زاده با اشاره به جذب دانشجو در رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه در نیمسال اول 1402 تاکید کرد: دانشگاه پیام نور با 3700 عضو علمی در همه رشته ها فعال است و جذب دانشجو در تمامی رشته های تحصیلی در نیمسال اول 1402 انجام شده و دانشجویان در حال انتخاب واحد و آموزش هستند.

رییس دانشگاه پیام نور به فعالیت های دانشگاه و تحصیل 360 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای مختلف دانشگاه اشاره کرد و گفت: یک سوم ظرفیت آموزش عالی دانشگاه های وزارت علوم، توسط پیام نور اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های دانشگاه پیام نور متوقف یا ادغام نمی شوند

رشته های دانشگاه پیام نور متوقف یا ادغام نمی شوند