مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-13اقتصادي

اصلاح 15 نقطه حادثه خیز جاده ای استان تا پایان سال جاری


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در جلسه 132 کمیسیون ایمنی راه های کشور در ارتباط وبیناری با وزیر راه و شهرسازی گفت: 30 نقطه حادثه خیز جاده ای در شمال استان کرمان وجود دارد که با تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری استان از ابتدای سال جاری سه .

- ایسنا/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در جلسه 132 کمیسیون ایمنی راه های کشور در ارتباط وبیناری با وزیر راه و شهرسازی گفت: 30 نقطه حادثه خیز جاده ای در شمال استان کرمان وجود دارد که با تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری استان از ابتدای سال جاری سه نقطه آن اصلاح شده و عملیات اجرایی 12 نقطه دیگر در حال انجام است که تاپایان سال به اتمام می رسد.

احسان عراقی زاده با بیان این مطلب که حدود 2300 میلیارد ریال اعتبار برای رفع و اصلاح این نقاط در نظر گرفته شده است، افزود: محور بردسیر-دشتکار با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال تعریض و اصلاح مسیر شده، مسیر دوم بردسیر -دشتکار قوس قبل از کارخانه پنیر با 170 میلیارد ریال اعتبار اصلاح و نقطه حادثه خیز سوم در مسیر بهرامجرد-نگار( قوس غبیرا) با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اصلاح مسیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، عراقی زاده در ادامه اظهار کرد: از 13 نقطه حادثه خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 15 نقطه حادثه خیز جاده ای استان تا پایان سال جاری

اصلاح 15 نقطه حادثه خیز جاده ای استان تا پایان سال جاری