مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-16سياسي

سردار سلیمانی: 12 هزار نیازمند به همت بسیج خانه دار شدند


از سال گذشته تا به امروز با مشارکت بسیج و دولت سیزدهم آب رسانی به دو هزار و 600 روستا محقق شده است و همچنین برای 12 هزار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد مسکن سازی کرده ایم و در ادامه برنامه هایمان از سال گذشته تا به امروز 14 هزار زندانی با کمک خیرین آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی به تبعیت از فرامین رهبر انقلاب و در راستای عمل به رهنمودهای علمای اسلام برای جذب نوجوانان و جوانان با رویکردهای جدید اقدامات ویژه انجام داده و حفظ اصول انقلاب و دین را در کانون توجه خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در نوسازی برنامه های بسیج در تلاش هستیم تا هم جذب خوبی در تشکیلات داشته باشیم و هم تربیتی که مدنظر رهبر انقلاب است، محقق سازیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سالیانه یک میلیون نفر در سال در پایگاه های مقاومت بسیج جذب می شوند، عنوان کرد: در پایگاه ها نیز برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت مساجد برنامه ریزی و عملیاتی می شود.

*بیش از 70 درصد پایگاه ها در مساجد مستقر هستند وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر 58 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد که 73 درصد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: 12 هزار نیازمند به همت بسیج خانه دار شدند

سردار سلیمانی: 12 هزار نیازمند به همت بسیج خانه دار شدند