مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-15اجتماعي

استفاده از زبان قصه گویی زمینه ساز نهادینه شدن فرهنگ در کودکان است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، استفاده از زبان قصه گویی را زمینه ساز نهادینه شدن فرهنگ در سنین پایین دانست و گفت: در روایت و بیان قصه ها برای بچه ها بسیاری از امور را می توان نهادینه و فرهنگ سازی کرد چراکه برای کودک این قصه است که می .

- ایسنا/کردستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، استفاده از زبان قصه گویی را زمینه ساز نهادینه شدن فرهنگ در سنین پایین دانست و گفت: در روایت و بیان قصه ها برای بچه ها بسیاری از امور را می توان نهادینه و فرهنگ سازی کرد چراکه برای کودک این قصه است که می تواند بیانگر خوبی ها باشد، می تواند به او آموزش بدهد که در جامعه چه چیزی خوب و چه چیزی بد است.

حمیدرضا گوهری، امروز، (24 آبان) در مراسم افتتاحیه بیست وپنحمین جشنواره قصه گویی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، گفت: در این دوره از جشنواره قصه گویی 140 اثر در بخش کتابخانه ای به دبیرخانه استانی این دوره از جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به بررسی و پایش آثار توسط کمیته داوری این دوره از جشنواره افزود: پس از بررسی های داوران، آثار رسیده به دبیرخانه بیست وپنجمین دوره از جشنواره استان، تعداد 40 قصه گو برای رقابت در مرحله استانی دعوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از زبان قصه گویی زمینه ساز نهادینه شدن فرهنگ در کودکان است

استفاده از زبان قصه گویی زمینه ساز نهادینه شدن فرهنگ در کودکان است