مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-18سياسي

77 برنامه شاخص هفته بسیج در استان سمنان اجرا می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای 77 عنوان برنامه شاخص و محوری به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: خبرنگاران مجاهدان فی سبیل الله در عرصه رسانه و اطلاع رسانی هستند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان ماه گفت: 77 عنوان برنامه شاخص استانی در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج تهیه و تدارک دیده شده است که این برنامه ها ذیل بیش از 9 هزار فعالیت اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اجرای فعالیت های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، افتتاح چندین پروژه عمرانی، آبرسانی به روستاها، تعمیر 15 خانه روستایی، اعزام یک هزار و 200 دانش آموز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برپایی میقات صالحین در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان سمنان، برپایی همایش اقتدار بسیجیان در روز سوم آذرماه قبل از برپایی نماز جمعه و دیدار با خانواده های شهدا و آسیب دیدگان فتنه 1401 را ازجمله این برنامه ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 برنامه شاخص هفته بسیج در استان سمنان اجرا می شود

77 برنامه شاخص هفته بسیج در استان سمنان اجرا می شود