مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-12پزشكي

توصیه های غذایی طب ایرانی برای افزایش قدرت باروری


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت تدابیر قبل از بارداری، گفت: با توجه به افزایش سن بارداری و افزایش ناباروری و بارداری های نیازمند مراقبت، - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت تدابیر قبل از بارداری، گفت: با توجه به افزایش سن بارداری و افزایش ناباروری و بارداری های نیازمند مراقبت، افزایش سقط و ناهنجاری های نوزادان، بهتر است برای داشتن یک بارداری کم خطر بررسی های قبل از بارداری را انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مژگان تن ساز، گفت: بررسی های قبل از بارداری مورد تاکید طب رایج نیز هست که معمولا در قالب گرفتن شرح حال، معاینات فیزیکی و انجام آزمایشات قبل از بارداری صورت می گیرد.

در طب ایرانی علاوه بر این اقدامات، مزاج شناسی نیز انجام شده و سبک زندگی و رژیم غذایی متناسب با آن تجویز می شود تا بارداری مناسبی را داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه زوجین حتما یک بارداری برنامه ریزی شده را داشته باشند؛ ورزش منظم و متناسب با شرایط فردی، اصلاح تغذیه و کنترل هیجانات روحی را از عوامل افزایش قدرت باروری دانست.

تن ساز با تاکید بر اینکه افرادی که اضافه وزن دارند، لازم است قبل از بارداری وزن خود را کاهش دهند، تصریح کرد: اضافه وزن می تواند خطر ابتلا به فشارخون بالا و دیابت بارداری که باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های غذایی طب ایرانی برای افزایش قدرت باروری

توصیه های غذایی طب ایرانی برای افزایش قدرت باروری