مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-02سياسي

دادستان کل کشور: داوطلبان انتخابات از تهمت زدن بپرهیزند


دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری تخلفات انتخاباتی در ایام پیش رو، گفت: تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید بندرعباس اظهار کرد: کشور های غربی به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و جلوگیری از ترویج ارزش های دینی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است که مقاومت ها را بشکند، اما جمهوری اسلامی همواره از محور مقاومت برای حفظ ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه و جهان اسلام حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد، ضمن تاکید بر پرهیز از بیان مطالب تفرقه افکن توسط مسئولین نظام اسلامی، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، داوطلبان محترم باید از انجام اقدامات چالش برانگیز و تفرقه انگیز خودداری کنند.

وی با ذکر این نکته که داوطلبین نباید برای رای بیشتر سیاه نمایی کنند، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت های نظام بر اساس آمار و ارقام موجود برای مردم بیان شود و صداقت و راستی و درستی را از طریق تبلیغات صحیح در جامعه گسترش دهند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه داوطلبین از هرگونه تهمت، تخریب و افترا به رقبای خود بپرهیزند، گفت: دادستانی با جدیت تمام در ایام انتخابات به این مسائل ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: داوطلبان انتخابات از تهمت زدن بپرهیزند

دادستان کل کشور: داوطلبان انتخابات از تهمت زدن بپرهیزند