مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-11سياسي

اجرای پروژه انتقال آب پلنگ دره به بجنورد با سرعت کافی در حال اجراست


استاندار خراسان شمالی تامین آب پایدار برای بجنورد را از دغدغه های اصلی مدیریت استان توصیف کرد و گفت: دولت همه تلاش خود را برای اجرای پروژه آبرسانی بجنورد از چاه های پلنگ دره به کار بسته است و با تامین اعتبار لازم در سال جاری کار به خوبی در حال پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی صبح امروز از پروژه در حال اجرای آبرسانی بجنورد از چاه های پلنگ دره بازدید و اظهارکرد: این پروژه با سرعت کافی در حال اجراست.

وی با پیمایش بخش عمده ای از مسیر طول لوله گذاری شبکه انتقال، از محل در حال ساخت ایستگاه های پمپاژ، مخزن تعادلی 2000 متر مکعبی در ارتفاع 1 هزار و 284 متری، چاه های آب پلنگ دره و شبکه لوله گذاری بازدید کرد و تسریع در روند پیشرفت این پروژه را توصیه نمود.

  استاندار خراسان شمالی تامین آب پایدار برای بجنورد را از دغدغه های اصلی مدیریت استان توصیف کرد و افزود: دولت همه تلاش خود را برای اجرای این پروژه به کار بسته است و با تامین اعتبار لازم در سال جاری کار به خوبی در حال پیشرفت است.

حسین نژاد تصریح کرد: از مسئولین برای تامین تجهیزاتی که می تواند در صرفه جویی مفید باشد و همچنین چاره اندیشی برای جداسازی آب شرب از آب مورد نیاز فضای سبز درخواست داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه انتقال آب پلنگ دره به بجنورد با سرعت کافی در حال اجراست

اجرای پروژه انتقال آب پلنگ دره به بجنورد با سرعت کافی در حال اجراست