مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-25بين الملل

تونل های حماس چگونه از دید تل آیو پنهان ماند؟


در شرایطی که حملات کور و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و زیرساخت های شهری در غزه همچنان به صورت بی امان ادامه دارد، اما برآوردها نشان می دهد جنگ در غزه پس از گذشت 18 روز، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - همشهری نوشت: آن گونه که از تحولات جاری در سرزمین های اشغالی برمی آید، تل آویو درحال انجام برآوردهای لازم به منظور حمله زمینی به نوار غزه است، چراکه حملات هوایی دستاوردی جز شکست برای رژیم صهیونیستی به همراه نداشته است.

دراین میان اما نبرد تونل ها به یکی از مهم ترین هراس ها برای مقام های تل آویو تبدیل شده و به نظر می رسد بزرگ ترین مانع برای آغاز حمله زمینی هم به شمار می شود.

بزرگ ترین شکست اطلاعاتی تل آویو یک کارشناس مسائل بین الملل دراین باره گفت: وجود تونل های مقاومت در غزه، یکی از بزرگ ترین شکست های امنیتی – اطلاعاتی برای تل آویو محسوب می شود، چراکه ایجاد چنین تونل هایی مستلزم انجام فعالیت های گسترده ای است که پنهان ماندن آن از دید ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی، موفقیتی اطلاعاتی برای گروه های مقاومت فلسطینی محسوب می شود.

فرشید باقریان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر همواره از راهبرد قطع نیازهای حیاتی مردم غزه مانند آب، برق، سوخت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل های حماس چگونه از دید تل آیو پنهان ماند؟

تونل های حماس چگونه از دید تل آیو پنهان ماند؟