مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-12بين الملل

60 درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند


مازندران در سطح کشور شاخص است و در موضوع بیکاری که میانگین بیکاران با سواد بالا در کشور حدود 40 درصد بوده و این میزان در مازندران 60 درصد است.

- استاندار مازندران گفت: 60 درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند و کارگران با تحصیلات پایین در مازندران کم داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شنبه شب در آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی مازندران اظهار کرد: امروزه شاهد نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستیم که مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به بدترین شکل ممکن توسط ظالمان زمان به شهادت می رسند.

وی با اعلام اینکه خون کودکان مظلوم فلسطین هرچه سریع مسیر پیروزی را برای فلسطین هموار می کند، افزود: رژیم صهیونیست حیوانات انسان نمایی هستند که هیچ بویی از انسانیت نبردند و از خداوند می خواهیم پیروزی نهایی را نصیب مظلومان عالم کند.

استاندار مازندران با اشاره به حمایت ورزشکاران زیادی در دنیا از مظلومان فلسطین و محکوم کردن صهیونیست ها، تصریح کرد: بسیار خرسندم که در جمع قهرمانان مدال آور جهانی، پاراآسیایی، آسیایی و خانواده های آنها هستم، مازندران دیار ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان است که پرچم نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی را به اهتزاز در می آورند و باعث افتخار مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند

60 درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند